W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Informacja o obowiązku złożenia oświadczenia dot. prowadzonej działalności (do 11 lutego br.)

XML

Treść

Powiatowy Lekarz Weterynarii przypomina, że zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 23 czerwca 2022 roku o zmianie ustawy o inspekcji weterynaryjnej oraz niektórych innych ustaw podmioty prowadzące działalność na podstawie decyzji, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 2 lit. a‑d ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego, tj. podmioty prowadzące:

- sprzedaż bezpośrednią (SB),

- Rolniczy Handel Detaliczny (RHD),

- działalność marginalną, lokalną i ograniczoną (MLO)

oraz podmioty zatwierdzone, muszą wypełnić i dostarczyć do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku oświadczenie dotyczące prowadzonej działalności (wzór w załączeniu) w terminie nie później niż do dnia 11 lutego br.

Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.

Załączniki