Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 lutego 2005 r. (Dz.U. Nr 64, poz. 565) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym z dnia 29 września 2005 r. (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1114) od 1 maja 2008 r. możliwe jest doręczanie dokumentów elektronicznych do Sądu Rejonowego w Olecku za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP dostępnej pod adresem:

Elektroniczna Skrzynka Podawcza


Adres skrytki Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku: /PIW_Olecko/SkrytkaESP

 

W celu doręczenia dokumentu elektronicznego do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku niezbędne jest posiadanie konta użytkownika na platformie e-PUAP oraz kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Założenie konta na platformie ePUAP jest bezpłatne i możliwe pod adresem: http://epuap.gov.pl

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP.Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
    Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
    Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF,-XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.
    Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
    Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.